کاش دانشگاه ما هم داشت

وبلاگ ترویج وآموزش کشاورزی دانشگاه جیرفت

این یک تخت پاک کن تنها نیست، در کره جنوبی این اسکنر بزرگ روی تابلوها نصب میشه و وقتی استاد مطالب رو روی تابلو نوشت، با زدن یک دکمه هم تابلو رو اسکن می کنه هم پشت سرش پاک میکنه، ضمناً پس از پایان کلاس دانشجویان می تونن از همین دستگاه فایلهای اسکن شده رو بردارن و دیگه نیازی به نوشتن توی کلاس ندارن و فقط به مطالب درسی گوش میدن.



نظرات شما عزیزان:

داستان استــــــاد
ساعت8:17---13 آبان 1392
یه روز استاد داشت سرکلاس درس میداد

یکی از بچه ها هی سوت میزد

ولی استاد هردفعه چیزی نمیگفت

تااینکه بار آخر استاد نشست رو میزش و گفت بچه ها میخوام واستون یه داستانی تعریف کنم ...
گفت:یه روزی بایه دختری دوست شدم کلی باهم خوش میگذروندیم تااینکه یه روزی اومد وبهم گفت که من ازتو حامله شدم.منم خیلی ناراحت شدم و ترکش کردم،دختره برداشت گفت اشکال ندداره برو ولی یه روزی مییاد که بچمونو میفرستم کلاست،و در ادامه گفت نشانش هم اینه که مدام تو کلاس سوت میزنه


لطفا ثبت شود.


من
ساعت11:07---10 آبان 1392
بابو چه میسازن ملت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:,

] [ ] [ فاریابی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه